Інтервенційна онкологія -

це один із найсучасніших високотехнологічних напрямків клінічної онкології.

Головною відмінністю цього напряму є мінімальна травматичність (мініінвазивність) хірургічних операцій, що виконуються за допомогою сучасного медичного обладнання та інструментів.

Застосування сучасних методів візуалізації з високою роздільною здатністю, таких як ультразвук, цифрова рентгеноскопія з контрастуванням, комп'ютерна томографія та ендоскопія дозволяє проводити оперативні втручання без хірургічних розрізів за допомогою введення спеціальних тонких голок, провідників, катетерів, ендоскопа.

Порівняно з традиційними хірургічними методиками інтервенційні операції мають цілу низку переваг, серед яких відсутність необхідності застосування загального знеболювання, зменшення кількості післяопераційних ускладнень, зменшення тривалості перебування пацієнта в стаціонарі, зниження загальної вартості лікування.

Інтервенційні методики можна застосовувати у ослаблених пацієнтів, які перебувають у тяжкому стані, яким неможливо зробити великі операції внаслідок занадто високого хірургічного ризику та небезпеки застосування загального знеболювання.

На даному сайті в розділі "Діагностика та лікування" Ви можете дізнатися про різноманітні сучасні методи лікування різних захворювань, які доступні пацієнтам в Центрі інтервенційної онкології

Відповіді на питання, що найбільш часто ставляться пацієнтами, Ви можете отримати в розділі «Питання та відповіді».

У Центрі інтервенційної онкології Ви можете отримати кваліфіковану консультацію наших специалистів з приводу необхідності та можливості застосування методів інтервенційної онкології в Вашому конкретному випадку.

Всі питання, що стосуються того чи іншого методу лікування, Ви можете задати по телефонах та електронній пошті, вказаним у розділі «Контакты». Зателефонуйте або напишіть нам, і ми відповімо на всі Ваші запитання.